مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس قدرتمند است اما زیبا فوتبال بازی نمی‌كند ؟!؟

یوونتوس قدرتمند است اما زیبا فوتبال بازی نمی‌كند ؟!؟

یوونتوسی ها در شش بازی اخیر خود در رقابت های سری آ ایتالیا و همچنین جام باشگاه های اروپا به 6 پیروزی دست پیدا کرده اند و یک رکورد جدید را برای خود به ثبت رسانده اند. در این میان عده ای بر این باور هستند که یوونتوس تیم بسیار قدرتمندی است اما زیبا و تماشاگر پسند بازی نمی کند.

 

در همین رابطه، دنیه‌له كارناشالی مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌ فیورنتینا در گفتگو با RMC Sport به این موضوع پرداخت و گفت:

 

می‌گویند یوونتوس قدرتمند است اما زیبا فوتبال بازی نمی‌كند! پاسخ من به این دیدگاه روشن است: رئال مادرید هم در سه دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا قهرمان بلامنازع این رقابت‌ها بوده است اما در حالی این عناوین را كسب كرده كه فوتبال چندان زیبا و چشم‌نوازی را از خود نشان نداده. می‌پرسید چرا؟ چون آنها به جای اتكا عناصر عوام‌فریبانه فوتبالی برای رسیدن به موفقیتِ مدنظرشان، مفهوم زیبایی را در ذهنیت فوتبالیِ تیم‌شان ارائه كردند.

 

او افزود:

 

ما می‌توانیم تیم‌های مختلفی را بنا به دلایل گوناگون دوست داشته یا نداشته باشیم اما نباید فراموش كنیم معیار اصلی و نهایی برای انتخاب یك تیم به عنوان برترین تنها به یك چیز بستگی دارد؛ پیروزی دقیقاً مثل كاری كه یوونتوس با 7 بار قهرمانی پیاپی در رقابت‌های سری A انجام داده است. به همین خاطر است كه به باشگاه‌هایی نظیر رم و سایر تیم‌ها می‌گویم: برای عقب نیافتن از كورس رقابت با یوونتوس فكری اساسی باید كنند. رقبای بیانكونری نباید ساده‌اندیشانه و خوش‌خیال فكر كنند با جذب چند بازیكن و با اتكا به داشته‌های قبلی‌شان می‌توانند تیمی در حد و اندازه‌ها و یا حتی شبیه یووه داشته باشند. موفقیت و استحكام یووه به این آسانی‎‌ها به دست نیامده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: